وبلاگ شخصی امیر شهریاری

فعلا هیچی !

بلاخره ترجمه فصل اول تموم شد

خیلی وقته دارم تلاش می کنم کتابی رو که به وسیله یکی از دوستان برنامه نویسم به انگلیسی، در مورد برنامه نویسی با پاسکال شئ‌گرا که خیلی ساده و روان به همراه مثال های کوچک است به فارسی ترجمه کنم.

واقعا ترجمه کار مشکلی است. من بعد از ۲ یا ۳ خط کلا بی خیالش می شدم و شاید چند هفته دیگه سراغش نمی رفتم. با این حال فصل اول که تقریبا نیمی از کتاب رو هم در بر میگیره رو تموم کردم. امیدوارم غلط املایی یا ویرایشی کمی داشته باشه و برای دوستانی که تازه قصد دارن وارد دنیای برنامه نویسی با پاسکال بشن مفید باشه.

راستی نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق. محتاجیم به دعا

یا حق


لینک دانلود http://bayanbox.ir/id/7004172254064634441?info

لینک کتاب اصلی http://bayanbox.ir/id/8587011971051098841?info

  • امیر شهریاری

نظرات  (۱)

  • مهدی بهکار
  • وای زیبا بود ادامه بدین شما تنها نفری هستین که دارین منبع فارسی آموزش برنامه نویسی شیرین لازاروس  رو میزارین ؛ امیدمون تنها شماست!ممنون خیلی خوشحال شدم وقتی فصل ۱ کتابتون رو دیدم !
    مطمئن باشین با این کاراتون در یادها نام  امیر شهریاری همیشه زنده خواهد بود!
    پاسخ:
    از لطف شما متشکرم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی